Jak využít Slimpastu pro snížení cholesterolu
Jak využít Slimpastu pro snížení cholesterolu

Chia semínka jsou skvělým zdrojem živin a jsou oblíbenou volbou pro ty, kteří hledají zdravou a snadno připravitelnou stravu. Pokud jste alergičtí na mléko nebo jiné laktózové produkty, můžete si vyrobit bezmléčný a bezlaktózový chia shake.

Chia shake bez mléka a laktózy je velmi jednoduchý na přípravu. Prvním krokem je smíchat 1 polévkovou lžíci chia semínek se ¼ šálku vody. Nechte směs stát po dobu 10 minut. Poté přidejte do směsi 1 šálek neslazeného ovocného džusu, ½ šálku ovoce (např. Banány, jahody nebo rajčata) a 1 čajovou lžičku vanilkového extraktu. Blendujte směs dohladka.

Chia shake je bezmléčný a bezlaktózový nápoj, který vám poskytne rychlou a zdravou svačinu. Chia semínka jsou bohatá na vlákninu, bílkoviny a omega-3 mastné kyseliny, které vám pomohou udržet se fit a energický. A protože je chia shake bezmléčný a bezlaktózový, může jej vychutnat skoro každý!

TIP: Chiashake za nejlepší cenu – ZDE

Alternativy pro mléko ve chia shakech

Chia shake je nápoj založený na chia semínkách, které jsou bohaté na bílkoviny, vlákninu, antioxidanty a minerály. Ačkoliv je obvyklé připravit Chia shake s mlékem, existuje řada alternativ bez mléka, které mohou být rovněž zdravé a chutné. Mezi tyto alternativy patří ovocné a zeleninové šťávy, různé druhy rostlinných mlék, jako například mandlové, kokosové a sojové mléko, nebo také jogurt. Chia semínka mohou být dokonce užity samostatně nebo s vodou.

Jak připravit chiashake bez mléka a laktózy?

Jak nahradit laktózu v chiashakech

Chiashake bez laktózy může být připraven mícháním kokosového mléka, mandlového mléka nebo dalších náhradních produktů. Alternativní produkty, jako je ovesné mléko nebo rýžové mléko, také mohou být použity. Chia semínka jsou bohatá na vlákninu a omega-3 mastné kyseliny a mohou být přidány do shaked pro posílení jeho nutriční hodnoty. Pokud chcete získat více informací, podívejte se na tento článek o tom, jak připravit chiashake bez laktózy.

TIP: Chiashake za nejlepší cenu – ZDE

Jak připravit chiashake bez mléka a laktózy?

Chiashake bez mléka a laktózy se dá připravit následujícím způsobem:

  • Vezměte si šálek s teplou vodou a rozmíchejte v něm lžíci chiapuddingového prášku.
  • Do směsi přidejte půl sklenice mandlového mléka a lžíci medu.
  • Všechny ingredience dobře promíchejte nebo vyšlehejte.
  • Chiashake je připraven k servírování.

TIP: Chiashake za nejlepší cenu – ZDE

Chiashake bez mléka a laktózy

  • Nasekejte 12g čerstvého ananasu do mixéru.
  • Přidejte 1/2 šálku neslazeného kokosového mléka do mixéru.
  • Přidejte 1/2 šálku vody do mixéru.
  • Přidejte 2 lžíce chia semínek do mixéru.
  • Přidejte 1 lžíci medu do mixéru.
  • Mixujte všechny ingredience dohromady až do hladkého.

Jak připravit chiashake bez mléka a laktózy?

Tento článek je určen pro lidi, kteří mají alergii na mléko nebo jsou intolerantní vůči laktóze, a má jim pomoci připravit si chiashake bez mléka a laktózy.

TIP: Chiashake za nejlepší cenu – ZDE

Kategorie: Hubnutí

Předchozí článekKrabičková dieta Nutricbistro a fitness
Další článekJaké jsou výhody Skinny? Doplněk stravy Skinny
Ahoj, jmenuji se Hanka a jsem blogerka, která se specializuje na témata pro moderní ženy. Snažím se inspirovat a motivovat ženy, aby žily svůj život naplno a nezávisle. Na mém blogu se zaměřuji na různá témata, jako jsou móda, krása, zdraví, vztahy, kariéra a cestování. Mám velkou vášeň pro psaní a ráda sdílím své myšlenky a zkušenosti s ostatními. Snažím se psát z osobní zkušenosti a zahrnuji do svých článků i příběhy a rady od jiných žen. Věřím, že sdílení našich příběhů může pomoci a motivovat druhé ženy.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno