Jak nastartovat metabolismus

Jak nastartovat metabolismus

Jak nastartovat metabolismus

Jak nastartovat metabolismus – Pracujete na tom, aby vaše tělo vypadalo štíhleji? Než se vrhnete do různých diet, uvědomte si, co je pro vaše tělo nejdůležitější – nastartování a zrychlení vašeho metabolismu. Zpomalený metabolismus může mít různé příčiny – porucha štítné žlázy, zdravotní problémy, špatné stravovací zvyklosti.

Rychlejší metabolismus díky snídani

Rychlejší metabolismus znamená rychlejší spalování tuků a více energie. Významnou roli zastává snídaně, často označována za nejdůležitější jídlo dne. Když se stane, že vynecháte snídani, spalování začne v organismu probíhat až po prvním jídle a například do oběda se tedy spálí méně kalorií, než by tomu bylo v případě, že si dopřejete snídani. Snídejte vydatně, nejlépe zeleninu, čerstvé ovoce, celozrnný chléb s plátkem kvalitní šunky a s plátkem sýra, vejce, avokádo, bílý jogurt s cereáliemi, ovesnou kaši s ovocem a skořicí, otrubové lívance apod. Během dne pokračujte v pravidelném stravování ideálně po třech hodinách. Naposledy jezte dvě hodiny před spaním. Důležitou součástí je i pravidelný pitný režim.

Zrychlete metabolismus cvičením

Nezapomeňte se hýbat. Fyzickou aktivitou zrychlíte metabolismus a každý 0,5 kilogramu svalové hmoty je pomocí ke zrychlení metabolismu o cca 40 kcal. Ale ani s cvičením se to nemá přehánět. Pokud bude vaše fyzická aktivita příliš velká, metabolismus se zabrzdí, protože tělo si bude energii ukládat, ne ji spalovat. Doporučuje se kombinace intenzivního krátkého cvičení se zaměřením i na posilování tělesných partií. Rovněž je dobré cvičit jen obden.

 

 

Vsaďte na dlouhý a kvalitní spánek

Stres vůbec nepomůže zrychlení metabolismu. Hormon stresu kortizol zpomalí metabolické procesy. Při stresu se aspoň patnáct minut věnujte relaxaci, aby se vše mohlo rozběhnout tak, jak má. Potřebný je dostatek kvalitního spánku, kdy spíte bez vyrušování a věčného převracení v posteli.

přípravky na hubnutí

About shaylen shaylen