Cviky pro těhotné

Cviky pro těhotné

Cviky pro těhotné

Cviky pro těhotné – Cvičení se vždy považuje za tělu prospěšné, výjimkou není ani těhotenství, kdy se tělo může lépe vypořádat s bolestmi zad, kyčlí, ale také s otoky končetin. Po pravidelně prováděných cvicích se vylepší i držení těla, odbourá se stres a navíc bude tělo budoucí maminky lépe připraveno na porod.

Cviky pro těhotné – Správné dýchání během cvičení

Během cvičení je nutné správně dýchat. Mělo by jít o plynulé a hluboké dýchání při cvičení. Doporučuje se procvičování břišního dýchání. Položte se na záda s mírně pokrčenými nohami. Dlaně nechte položené na břiše. Nadechněte se zhluboka nosem, až ucítíte zvedání břicha. Vydechněte ústy a nechte břicho pomalu spadnout. Opakujte několikrát za sebou.

Cviky pro těhotné – Procvičení pánevního dna

Procvičování pánevního dna pomůže zmírnit porodní bolesti. Položte se na záda, natáhněte nohy a ruce dejte volně podél těla. Následně zkřižte nohy v oblasti kotníků. Při nádechu současně tlačte k sobě kolena a kotníky. Během nádechu také stahujete i břišní a hýžďové svalstvo. Pohyb se vyrovná tomu, když chcete přerušit močení. Tento cvik opakujte několikrát za sebou.

Cviky pro těhotné – Cvičení na záda

Uvolnění zad je v těhotenství hodně žádané, pomůže vám jednoduchý cvik. Klekněte si na podložku a opřete se o ni oběma rukama. Záda musíte dobře narovnat a je nutné se nepropínat v bedrech. Během nádechu natáhněte pravou ruku a levou nohu co nejdál můžete. Posléze ruku a nohu vyměňte. Tento cvik opakujte několikrát za sebou, ruce a nohy pravidelně střídejte.

Cviky pro těhotné – Cvičení proti křečovým žilám

Vhodným cvičením proti vzniku křečových žil v těhotenství je pochodování na místě. rovněž se doporučuje chůze po špičkách, po patách nebo po vnějších stranách.

Cviky pro těhotné – Cvičení na míči a strečink

Doporučuje se cvičení na velkých nafukovacích míčích. Úplně postačí si sednout na míč a pohupovat se ze strany na stranu, což uvolňuje svalstvo a posiluje pánevní dno. Současně probíhá posilování a uvolňování. Nezapomeňte začínat cvičení strečinkem a také jím končit.

Hodnocení
Jméno
Kamča
Datum
Komentář
Díky za tipy,hned vyzkouším :)
Hodnocení
5

About shaylen shaylen